Regel alles voor je auto

via LeasePlan

Banden wisselen? Lampje vervangen? Onderhoud plannen? Schade melden? Olie of koelvloeistof bijvullen? Je regelt alles voor je auto via LeasePlan. Makkelijk en snel.

Wat moet je doen als leaserijder?

  1. Cell Phone_LGebruik de Mijn LeasePlan app

    De app download je in de App Store of Google Play.

  2. AppointmentMaak een afspraak online

    Maak online een afspraak. Dat doe je makkelijk via de LeasePlan app of Mijn LeasePlan.

  3. Car Damage_LBel bij acute pech of twijfel

    We zijn altijd bereikbaar op 036-5272727.

Wat is er nieuw?

Wat is er nieuw?

Dankzij verbeterde afspraken met onze partners én door uitbreiding van het aantal garages in ons netwerk is er nu altijd plek bij een garage bij jou in de buurt. Nu ook voor het vervangen van een lampje of het bijvullen van olie of koelvloeistof.

Service via LeasePlan levert meer voordelen op:

Wat heb je nodig als leaserijder?

Het enige wat je nodig hebt, is een Mijn LeasePlan account. Nog geen account? Maak 'm hier direct aan. Dan ben je er helemaal klaar voor.

Wist je dat 3000 leaserijders gemiddeld per week een afspraak plannen via Mijn LeasePlan?

Aanmaken Mijn LeasePlan account

Wat moet een wagenparkbeheerder doen?

Een wagenparkbeheerder regelt ook alles via LeasePlan. Online plant de wagenparkbeheerder makkelijk het onderhoud voor poolauto's.

We werken met geselecteerde partners

We werken met geselecteerde partners

LeasePlan werkt alleen met geselecteerde, professionele garages, zodat we de beste service bieden. De garages voeren onderhoud en reparaties uit volgens de fabrieksvoorschriften en onze standaard. Heb je een garage nodig? Dankzij een landelijke dekking is er altijd een garage bij je in de buurt. Zo blijft autorijden veilig, comfortabel en betaalbaar.

Jouw ervaring is belangrijk We vragen leaserijders vaak om feedback. Zo bewaken we de kwaliteit en bieden we je altijd de beste service.

De vrijheid om te rijden, zelfs als je auto bij de garage staat

De vrijheid om te rijden, zelfs als je auto bij de garage staat

Grote reparaties nemen meer tijd in beslag. Maar dat betekent niet dat je je plannen hoeft te wijzigen. Afhankelijk van je contract kun je ook gebruik maken van een vervangende auto.

Of je gratis gebruik kan maken van deze extra service, staat in je contract.

  1. Happy CustomerVragen?

    Heb je nog vragen over onze service? Op de klantenservicepagina vind je de meestgestelde vragen en antwoorden terug.

  2. Happy CustomerBen je een leverancier en heb je vragen?

    Check onze leverancierspagina en vind de antwoorden op je vragen.