Terug

‘What’s next’ campagne

LeasePlan deelt visie op toekomst mobiliteit in nieuwe ‘What’s next’ campagne

, Almere
What

 

Nergens gaan de ontwikkelingen zo snel als die in de wereld van mobiliteit. Autodelen, de beweging van individueel autobezit naar de ‘auto als dienst’, verduurzaming, volledig elektrische en autonome voertuigen: we zien hele nieuwe mobiliteitsconcepten ontstaan. LeasePlan wil daarin een voortrekkersrol spelen en lanceert daarom vandaag wereldwijd een nieuwe campagne onder het motto ‘What’s next’. Een drie minuten durende actiefilm met Richard Hammond (Top Gear) in de hoofdrol belicht de nieuwste mobiliteitstechnologieën en -trends, evenals de rol die LeasePlan wil spelen in het  mobiliteitsdomein van de toekomst.

Als onderdeel van de campagne lanceert LeasePlan ook een aantal innovatieve ‘What’s next’ producten en diensten. Deze zijn zowel gericht op klanten in het corporate segment en het midden- en kleinbedrijf, als op het privé lease-segment. Zo wordt er onder meer een ‘LeasePlan Click & Drive’-aanbod voor het snelgroeiende MKB-segment ontwikkeld, alsmede een compleet aanbod elektrische voertuigen voor corporate klanten in Europa - het eerste product in zijn soort.
  
Verduurzaming van de automobielsector

Verduurzaming van de automobielsector is een belangrijke pijler onder de nieuwe campagne. Dat blijkt onder meer uit de aankondiging dat LeasePlan een oprichtingspartner van het EV100-initiatief is geworden, een coalitie van corporate bedrijven die toegezegd hebben de overgang naar een volledig elektrisch wagenpark te maken.

Volgens CEO Tex Gunning onderstreept ‘What’s next’ ook “ons commitment om het nieuwste van het nieuwste in mobiliteit aan onze klanten te leveren, op een kosteneffectieve en duurzame manier zonder gedoe. Uiteindelijk streven wij het ambitieuze doel na een volledig flexibele ‘Een Auto, Altijd en Overal'-service te leveren. Voor ons is dit de toekomst van mobiliteit.”

De komende maanden zullen verdere ‘What’s next’ producten en diensten aangekondigd worden. 

Meer informatie?

Petra Koopmans
Creative Venue PR
020 452 5225


What's next?

Wilt u op de hoogte blijven over alles op het gebied van zakelijke mobiliteit? Vul dan hiernaast uw e-mailadres in en ontvang de laatste info direct in uw inbox.

Door dit formulier te verzenden ga je akkoord om via email op de hoogte gehouden worden van producten en diensten, aanbiedingen, enquêtes, nieuws en evenementen van LeasePlan. Bekijk onze privacy statement 

Aanmelden

Meest gelezen artikelen

Winnaars Automotive Innovation Award

De winnaars van de Automotive Innovation Award zijn bekend. In de categorie Services wint TomTom On Street Parking. De winnende innovatie in Challenging Concepts is voor het recyclen van autobanden door Dutch Green Carbon. In de categorie Technology wint NXP Semiconductors met de Radarchip, een bijdrage aan autonoom autorijden....

lees meer

Vertrek Patrick Vierveijzer

Patrick Vierveijzer gaat aan de slag als Managing Director van LeasePlan Duitsland. Hij wordt opgevolgd door Robert Jan Eikelenboom (1970), verantwoordelijk voor corporate accounts en door Dirk Gaasbeek (1981), die commercieel leiding zal geven aan het MKB-segment en de private lease-tak. Beiden treden toe tot het management team....

lees meer

ZZP: Liever flexibele leasevorm

ZZP’ers willen niet aan een langdurige verplichting vastzitten terwijl ze alles behalve negatief zijn over leasen. Ruim drie kwart (77,7%) geeft aan de kosten van leasen juist overzichtelijker te vinden dan bij kopen. Dat blijkt uit onderzoek van ZZP Barometer onder 1.035 ZZP’ers....

lees meer

Nominaties AIA bekend

Uit de bijna veertig inzendingen die de organisatie van de Automotive Innovation Award 2017 de afgelopen maanden heeft ontvangen, heeft de vakjury dertien innovaties genomineerd voor de halve finale....

lees meer